dimarts, 3 de novembre del 2015

URGEEEEEEEENT!!!!!

Bon dia nois i noies!!!

Estic al·lucinat! Heu vist quanta aigua baixa pel riu? I de quin color és? Què ha passat? He enviat un missatge als meus companys del CdA perquè féssin una fotografia del riu Llobregat al seu pas per Guardiola, i mireu què hi passa ara mateix per allà!

Si us hi fixeu bé hi veureu dos rius, el Llobregat, més vermellós, i el Bastareny, una mica més grisós. La foto és de l'aiguabarreig dels dos rius. Algú em podria dir què és això de l'aiguabarreig? Aquests del Camp d'Aprenentatge fan servir unes paraules una mica estranyes a vegades...

Em preguntava si algú de vosaltres podria fer alguna foto del riu o riera que tingueu a la vora de l'escola, per veure si li ha passat el mateix. Si teniu l'oportunitat de fer-la no dubteu a enviar-me-la, la publicaré de seguida al bloc!

Us deixo també un parell de gràfics, a veure si els relacioneu (podeu clicar-hi a sobre per veure'ls més bé!). I també un enllaç perquè hi feu un cop d'ull, a veure què ha passat a prop de casa vostra. 

Per cert, a finals de setmana podreu veure el meu nou missatge! Les escoles que encara no heu contestat el meu segon missatge ho podeu fer durant aquesta setmana, que la feina se'ns acumula, com l'aigua!

A reveure,

Hugot del Catllaràs

Cabal del riu Llobregat 02/11/15
Nivell del riu Llobregat 03/11/15



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada